Sunday, February 05, 2006

Worries...

yesterday's converstaion gives me worry today... and facing the fact I cannot stop worrying because I am scared of what will happen next... and hope what I am thinking won't happen... because I really really love him and I don't want to loose him... I didn't show it to him yesterday when we were together because I don't want him to worry about me....

But if that will happen, I might get hurt again... but if he is really not for me... I have to let it go... But...

我只想要...

怎么說忘就忘記 這甜蜜的過去
被思念包著厚厚的糖衣
不想再為了你傷心 這最冷的夏季
慢慢地慢慢結成冰

承諾變悲哀 悲哀因我被愛
悲哀是因為你不在我
好想抱著你訴苦 卻顯得好無助
無助的讓人想痛哭

我只想要和你在一起
朝著幸福走去 像戀人般的簡單甜蜜
我只想要和你不分离
怎么輕易放棄 說你忘記

我想這一定是報應 都怪我太貪心
才讓你頭也不回的离去
黃色絲巾是想念 在樹上被風吹
孤單的 孤單一個人無法沉睡

承諾變悲哀 悲哀因我被愛
悲哀是因為你不在
我好想抱著你訴苦 卻顯得好無助
無助的 讓人想痛哭

我只想要和你在一起
朝著幸福走去 像戀人般的簡單甜蜜
我只想要和你不分离
怎么輕易放棄 說你忘記

愛情怎么會讓每顆心都碎

我不再相信你 卻又慢慢想起你

No comments: